HEJA LHC


Hej!

Nu är Amanda glad! LHC vann mot DIF, toppen! nu gäller det bara att vinna de två kommande matcherna i Stockholm.Jag tror LHC vinner hela "skiten" :) , gjorde jag någon upprörd nu? .

Annars har det varit en soft måndag med bokläsning,påskmiddag och hockeymys med familjen. Har fortfarande inte riktigt kommit på benen ännu sedan förskylningen. Ska försöka mig på en löptur imorgon och sedan ska jag och Emma B till biblioteket och plugga inför högskoleprovet på lördag.

Vad är det som sker med Sverige? , först mord i lysekil sedan dubbelmord i växjö.Vart är samhället på väg?. Gatuvåldet har verkligen trappats upp och det oprovocerade våldet har ökat drastiskt. Tragiskt. Vi behöver mer civilkurage och PATRULLERANDE lokal poliser i samhället.

Nu till något helt annat.
Jag vart ytterst frustrerad imorse när jag såg ett vitt snötäcke ligga över Linköping. Min första impulsiva reaktion var - ÅH NEJ! ,
Jag vill ha varma vårdagar. Snart eller förhoppningsvis snart så kommer vi att lägga ner båten i sjön. Ska bli härligt! . Ser framemot en sommar i båten. Dock blir det nog inte lika lång semester som förra året när vi seglade till Stockholm, men en vecka ska man nog kunna spendera. Förhoppningsvis har jag väll jobb i sommar också.

Nu ska jag försöka fortsätta min läsning.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0