Sadisfaction

Äntligen lördag!
Har haft en mycket trivsam vecka!
I torsdags var klassen på åklagarmyndigheten,sedan var vi på tingsrätten och fick sitta med på tre mål. Bland annat skadegörelse,falskt alarm och slutligen misshandel. Jag personligen tyckte det var rätt obehagligt att få se in på djupet i personernas privatliv, det var väldigt utlämnande och blottande. Målsäganden påpekade också att det var obehagligt att en klass ska sitta och lyssna.

Igår var en Säpo-man på skolan och informerade och föreläste om Säpo , eller SÄK som det kallas. Säpo är tydligen ett namn som media uppfunnit. Efter skolan drog jag och Burra till gymmet. Tog inte ut mig allt för mycket , tack gode gud för det , för sen åkte jag till Gabbis och Fegges nya lägenher och hjälpte dem att lasta upp möbler.

Ska bli superkul att de flyttar till Linköping. Gabbi och jag har haft svårt att bara "springa över till varann en kväll" , avstånden har varit , Linköping-Åtvidaberg,Linköping-Miami,Linköping-Motala,Linköping-Stockholm, och nu till slut LINKÖPING-LINKÖPING. Toppen tycker jag!

Nu har jag kommit hem efter en liten löprunda och ska strax bege mig mot Ann. Sen ska vi på brakfest i rimforsa, ska bli ett kärt återseende.

Nu lyckades jag ladda upp två bilder från "överlevnadshelgen" som istället blev en kickoff/klassfest



Kommer sakna er grymt mycket! Bästa klassen någonsin!
På återseende som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0