Sista dagen på lovet


Nu börjar lovet lida mot sitt slut. Sammanfattningsvis har det varit ett relativt lugnt och mysigt lov. Innehållandes plugg,läsning,mys,förskylning,svenskaprov för polisen,Högskoleprov och fest.

Jag ska inte gå in på något mer detaljerat. Utan jag ska istället blicka framåt mot en härlig vecka som ska tillbringas två dagar i Linköping i och med deltagandet i katastrofdagar som är ett räddningsrekonstruktion med räddningstjänsten.

Nu har jag blivit frisk också, så imorrn är det jag som tar min feta träningsväska och rumpa till gymmet!

Jag måste också tillägga att jag varit på golfbanan idag. Ett riktigt kärt återseende och slog ett fåtal bra slag. VIlken nostalgi man fick. Men jag känner ändå att golfen ligger på hyllan , men nån gång ibland ska jag ta mig ut till Landeryds och slå några bra slag , men nöja mig med det. Något jag inte gjort tidigare. Jag kan nog kontrollera min envishet på ett bättre sätt nu än -då.

Imorrn blir det att hoppa på det traggliga östgötatåget och möta upp mina underbara klasskompisar. Ska bli underbart.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0