Im not gonna write you a love song!

Hej hopp!

Hur har ni det?
Guuud vad veckorna går fort! , måste hinna med att andas lite!
Helgen var jättetrevlig med träning och fest. BRA KOMBO!
Var hos Ann och myste med massa kaffe! sedan var vi i Rimforsa på fest i tre lägenheter.
Söndagen blev det solning på drängstugan ute hos Ann, sen var det grillning med farmor och familjen på kvällen. Nu börjar det kännas som försommar.

Jag har gått i skolan som vanligt , och tränat som vanligt , bla bla bla...  har jag något intressant att berätta egentligen?!

Eftersom det här ändå är en träningsblogg så måste jag ju inrikta mig lite på det och kanske inte skriver så mycket om det privata.
Ska hålla lite koll på min träning så, såhär ser det ut  "so far".

Måndag: Styrka
Tisdag: simmning 1000 meter
Onsdag: Cooper test 2 km (idag 9.30 min)
Torsdag : Coopertest igen med klassen (TJOHO vad roligt)
Fredag :  Löpning 5 km
Lördag : BAKIS säkerligen
Söndag: Styrka/löpning

SNART KOMMER EMMA HEM! Min söta söta Emma!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0