Vår,tack!

hej!
Ursäkta mitt dåliga uppdaterande!

I måndags var jag med klassen på rättpsyk i vadstena,riktigt intressant! , sedan drog jag och camilla till sporthallen och körde ben och rumpa. Det innehöll bland annat
:Sittande stolen mot väggen 1 minut*3 med en 10 kgs vikt.
 benböj 3 set
 benlyft 3 set
 vadpress 3 set
 
 
Igår körde vi rygg och mage :
Rygg: Marklyft 3 set
         rygglyft 3 set med vikt
         rodd 3 set
         utfall med vikt 3 set

         
 sedan körde vi Mage med viktskivor som vi också körde med 3 set. 
 Det är lite svårt och förklara vad allt heter och hur man gör , men en bra magövning är att ligga på en rygglyftsbänk och istället för att träna myggen , lägga sig på sidan och köra upp och ner med en viktskiva , då tränar det magens sidmuskler. 

Idag är det snökaos i Linköping , mycket trevligt.. nej jag ser framemot våren! ,sköna och varma dagar då man kan sitta ute och sola och bara njuta. Men men alla årstider har ju sin charm sägs det. 

Nu ska jag iväg till sporthallen för ett pass med bröst och triceps. 

Ha det bra allesammans! 

KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0