Tisdagssol


Tjo!

Nu har det bara gått några dagar sen jag uppdaterade senast.Im impressed!. Imorse var det uppstigning kl 06 och ta bilen och möta Elin för ett cooper-test runt ljunkans löparbana. Klockren start på en härlig morgon. Sen tänke jag vara lite full-i-fan och ta bilen till skolan, den var tankad och allt. Mamma och pappa hade åkt till jobbet och jag orkade verkligen inte ta tåget. Snäll klasskamrat som jag är ,hämtade jag upp camilla och vi tog riktning på tranås , innan vi ens lämnat linköping så började bilen låta väldigt konstigt(karma?),så det var bara att ringa pappa ,5 minuter senare var han på plats, då var det ett däck som inte var ordentligt åtskruvat. Min ursäkt till att jag tog bilen var att vi sprang mycket längre än vanligt (vilket inte var sant) hehe. Sen var det Sociologi och Kriminologi. Jag och min basgrupp redovisade om teorier angående psykisk sjuka brottslingar varav jag pratade om Thomas quick.

Nu har solen legat varm mot balkongen hela eftermiddagen och det är superskönt!,vart lite ansiktsolning! , Äntligen VÅR!
Högskoleprov och Svenska prov för polisen nästa vecka,tagga!

Måste börja på allvar med att söka jobb och boende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0