1 MAJ

Hej!
Nu har jag haft en sköön vecka.
Och tack gode gud för lördag!, finns det nåt härligare än att vakna upp nykter och fräsch(gentemot resten av linköping som ligger däckade huller om buller) och gå ut och springa!

I torsdags var det studering och deklarering( norska) , mye morsomt.. sen film med oscar, blev Lejonkungen. Gud vad jag har svårt för den filmen, börjar nästan lipa varenda gång.

Igår vart  det en kort sväng till Småland ( tranås) för att sedan åka tillbaka till Linköping.
Kvällen spenderades med Ann och hennes vänner, vilket var trevligt. Sen for jag till släkten för att sedan gå och lägga mig. Skönt som sagt att inte gå ut på valborg. Jag känner att valborg blir för varje år mer och mer överskattat. Eller är det jag som blir äldre.

Och så fick jag en otroligt fin klocka av min käraste mormor! , vi satt och pratade om klockor igår och jag sa att jag varit och kollat på en vit klocka på Ur&Penn.
-Du kan få den av mig sa mormor.
-Va?
Så hade mormor redan köpt den klockan men tyckte att den var allt för ungdomlig för henne.
Så tufft att mormor och jag har samma smak!


Hoppas ni får en härligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0