30 maj


Hej!

Nu har jag avslutat min utbildning på sommenbygdens folkhögskola.
RIP polisförberedande kurs 19 aug 2009-28 maj 2010

Vart en mysig och vemodig fredag med kyrkavslutning och "ljuvlig" musik från musikklassen följt av fika och lunch med klassen, kolla på gamla bilder, några fina visdomsord från lärarna och mycket skratt och tårar.

Nåja!

Igår var jag och Emma B ute hos Jennie och Mia. Riktigt mysig kväll med Taco och kaffe. Dom har det verkligen underbart i sin lilla stuga på landet!

Idag har jag tränat och firar morsdag beståendes av grillning (jag var kock) det blev fläskkarre med sparris,majskolv,halloumiost och tomater, riktigt gott. Sen har familjen sett på bröllopsfotografen.

Jag har fått jobb med! .Börjar v26 som Optikerassistent i Linköping tack vare min kära vän Gabbi som nyligen blivit utbildad optiker.Va bra att ha vänner!! :)

Nu är det "sommarlov" ett tag , så det blir att tillbringa lite tid med träning och bara umgås med vänner.Ska också bo i Gabbis och fegges lght i två veckor from lördag ,när dom åker till Thailand.Så jag har all tid i världen att bara varva ner och njuta av livet :) , bra chans att lära sig ta hand om sig själv. Eftersom jag nog glömt det sedan jag bodde själv i Norge.

Kommentarer
Postat av: gabbi

Snart får du vara lyx hundvakt med en egen lägenhet och fin bild! Och såklart, icke att förglömma, en skitliten hund à la paris hilton ;)

2010-06-05 @ 09:46:20
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Robin

tja. såg att du skulle söka polisutb. vad var det för något du läste på folkhögskolan? hade nämligen tänkt plugga 30p istället för högskoleprovet. hade gött och lycka vidare med träningen!

MVH Robin

2010-09-14 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0