Ca plain pour moi


Hallå hej!

Nu har man inte varit i skolan på jag vet inte hur länge. Var ju sjuk mån-ons. Fick veta att vi var lediga torsdag och fredag pga att hundpatrullen ställt in sitt studiebesök. Aja.. jag gick på helg redan förra helgen med andra ord.
Nu har jag rensat och städat hela mitt rum ,så nu är det kliniskt rent.. jag tror jag blev på automatik pedant efter att ha bott på skabbigaste hotellet i polen, så något positivt fick jag ut av det! ;)

Försökte också sola idag , och va med mor på blomsterlandet där vi handlade lite plantor och blomväxter. Jag strosade mest runt vid kryddväxterna där jag tänkte införskaffa mig mynta , så jag kan göra goda mohjitos i sommar, men det fanns tydligen inte där.

Nu ska jag grilla med la familiga sen ska jag till Oscar och Jocke. Imorrn ska jag tillbringa dagen och kvällen och natten med sötaste och underbara Emma Allard. Så det blir grill,rosé och tjejsnack,grymt!

Träningen börjar igen på måndag ,när jag kurerat mig ordentligt. Jag menar festa kan man aldrig vara för sjuk för att göra :)

PS. jag börjar tröttna på svennebanan-stilen här hemma ,så drar nog till Paris i sommar!

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0