:(


Hej hej hej

Nu vill jag få lite fart och fläng på bloggen... eller jag får leva genom den istället för min fysiska person, för nu är jag sjuk! - and I hate it!
Är så så så utråkad. Har sett igenom flertal filmer, kollat igenom hela "glamourama" , läst en jäkla massa oväsentliga bloggar, druckit te,ätit vindruvor,smsat,sovit, kliat dolly bakom örat, kissat,druckit te, kollat film-IGEN , och nu funderar jag på att sätta på en omgång te igen.

Jahopp...

Jag vill SHOPPA! har spanat in massa finfina kläder nu på cyberspace... åh om man ändå kunde dra in lite snabba cash.
Kommer säkert spendera alla imorrn för att jag ska till tandläkaren och sätta dit en tråd som jag haft i underkäken som lossnat när jag käkade ett äpple.

Polen var riktigt intressant..
Det började med öl på flygplatsen,öl på flyget , och vips en glad amanda. Sen när vi kom till hotelbyggnaden likande det ett gammalt mentalsjukhus, vilket det spekulerades i om det verkligen var. Sen var vi nere i gamla delen av stan som var betydligt mysigare än vårt knarkarkvarter. Mysiga middagar, intressanta studiebesök. Jag blev så tagen och fascinerad av koncentrationslägret Stutthof. Att människor kan vara så grymma?.Det var och är visserligen svårt att förstå och inse vad som har hänt , men det är viktigt att iallfall försöka. Har sett igenom en del förintelsefilmer nu bara för att försöka förstå..  helt ofattbart!

Måste ju nämna i Lördags med.
Var så himla roligt! aldrig att jag dansat så mycket på sistone.. och var var vi?, jo på schlagergolvet på harrys!
Det är lite roligt när alla (inklusive jag själv) står och håller en öl i luften medans man dansar , och tror i stunden att man har så bra kordinationsförmåga och balans att det här kommer gå vägen. Det slutade med en blöt , men ack så trevlig kväll.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0