Min dator låter som en propeller


Hej!

Idag är det söndag. Men jag har inte samma vanliga söndagsångest som i vanliga fall. I morgon ska vi nämligen till Polen.
Vi flyger 13.15 från Skavsta och till Gdansk.

Ska bo på hotell med klassen och besöka polens phs,barnhem och koncentrationsläger.
Kommer bli mycket roligt och intressant!

Helgen har varit mycket bra.
I fredags var det fredagsmys med Emma och Veronica. Blev en del rödvin,ost och kex,salta pinnar,och chilichoklad.
Igår var det en sväng på Strandgatan 2 ,helt okej :)

Nu har jag hunnit med en löprund på 2,5 km. Ska försöka bättra mig med träningen men motivationen har inte varit på topp.
Vi hör efter Polenresan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0